Sıkça Sorulan Sorular

1) Ürünlerin temizliğini nasıl yapmalıyım?
Ürünler dokunurken büyük oranda pamuklu ipler kullanılmaktadır. Bazı modellerde  keçe yünü ve yün ip kullanılmıştır. Bu sebeple ürünlerin elde , çitileme yapılmadan nazikçe mümkünse sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanarak yıkanmasını öneriyoruz. Eğer toz deterjan kullanılacaksa toz deterjan bir miktar su içerisinde çözülmelidir. Yumuşatıcı kullanımı hoş bir koku verecek ayrıca yün ve keçe yünü var ise tüylenmesini engelleyecektir.

2)Satın aldığım ürünler hangi kargo şirketiyle gönderilecek?
Satın aldığınız ürünler Aras kargo ya da Sürat Kargo ile gönderilecektir.

3)İade ve değişim süreci
Detaylı bilgi için Garanti ve İade sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

4)Satın aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil midir?
www.wovenart.com.tr üzerinden satın alınan tüm ürünlerin fiyatına KDV dahildir.

5)Ödeme yöntemleri nelerdir?
Havale/EFT ve tüm bankaların kredi kartları ile peşin/taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

6)Kredi kartı ile alışveriş yaparken güvende miyim?
Sitemizde, Dünyada ve Türkiye’de binlerce web sitesi tarafından kullanılan İyzico alt yapısı kullanılmaktadır. 3D Secure güvenlik sistemi ile güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

7)Satın aldığım ürünler ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz 5-7 iş günü içerisinde hazırlanıp kargoya verilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde verilen siparişleriniz takip eden ilk iş günü işleme alınmaktadır.

8)Alışverişimi tamamlamak için üye olmak zorunda mıyım?
Alışverişinizi tamamlamak için üye olma zorunluluğu yoktur. Dilerseniz üye olmadan dilerseniz mevcut üyeliğinizle alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

9)Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Müşteri hizmetlerini arayarak ya da e-posta göndererek adres değişikliği yapabilirsiniz.

10)Kargomun durumunu nereden öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza Kargo firması tarafından SMS gönderilecektir.

X